Nya kort!

Idag fick jag äntligen min beställning från kortmakaren.se. 10 stycken ProMarker pennor och en stämpel. Detta gjorde att jag kunde slutföra korten som jag och mamma gjorde i lördags. En ska min mormor få, då hon fyller 80 år idag och vi ska fira henne på lördag.

Så här fina blev dom:


image39

Ett fint rosa kort, där jag använt ett rosa papper som jag köpt i ett kitt med rosa papper från panduro. Även Grattis-stämpeln kommer därifrån.

image40

Det här kortet ska mormor få!

image41

Här är ett par söta babyskor som jag tillverkat visst är dom fina... =D

image42

Ett grönt, glittrigt fint grattiskort till någon som fyller år =)

image43





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0