Omtenta... =/

Jaha då fick man rest på förra kursens examination och måste sitta med dubbla examinationer nu... Ska försöka hinna bli klar med båda till på onsdag nästa vecka.. Jag kunde lista ut att det skulle gå dåligt på förra kursen eftersom vi hade M.P i den kursen och han är känd för att underkänna många =( men men det är bara att kämpa vidare och rätta hans kommentarer.

Snart är det helg och J ska åka till sin födelseort Nyland och gå på klassfest. Han blir borta hela helgen. Själv ska jag följa med mor och far ut till landet så jag hoppas det blir fint väder så jag kan sitta ute och plugga =) Får släpa med mig alla böcker och block och sånt... huga... det kommer bli tungt... =/

Nu blir det Tacos, smaskens!! =P

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0