Förlovad.

6-12 augusti var jag och min J i Paris och när vi på kvällen 8 augusti var uppe i Eiffeltornet frågade J om jag ville förlova mig med honom. :D Jag blev överlycklig... Inte nog med att det var datumet 080808 utan det var dessutom i Paris uppe i Eiffeltornet allt skedde. Superromantiskt! När vi kom hem var vi snabba med att åka och prova ut några fina ringar och det tog inte lång tid innan vi bestämde oss för ett par som vi tyckte var fina. Så nu är de beställda och ska vara klara senast 25 augusti, förhoppningsvis tidigare. :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul tjejen! Grattis! Då sitter ringen där den ska nu, kan jag tänka mig? :) Var det dem ringarna ni valde som är på bilden? /Emma

2008-09-02 @ 13:27:19
URL: http://emmakohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0