Första december.

Idag är det första december och ingen snö i sikte. Tråkigt! Kan det inte bli kallare nu så att snön vågar sig hit och kan ligga kvar ett tag...?

I helgen har det varit shopping och korttillverkning. I lördags var jag och J i vällingby och shoppade. Jag bytte bland annat ett par skor på DinSko och köpte det sista som jag ska ha till bröllopet. Ska ju på bröllop på Lucia, J:s kompis från Kramfors ska gifta sig. Jag kommer vara så fin i min lila klänning från sisters och svarta pumps. =) J har köpt en matchande lila slips som han ska ha ihop med en vit skjorta och svart kostym. Vi kommer vara så matchande och fina tillsammans =)

Igår var jag hemma hos mamma och tillverkade lite julkort och ett kort till brudparet. Jag har tidigare gjort lite julkort och jag kommer visa upp alla =) Hoppas någon där ute känner sig inspirerad =) Jag visar även upp farsdagskortet jag tillverkade till pappa och J:s födelsedagskort. Jag har två alternativ till bröllopskortet men inget av dem är riktigt klara så jag väntar med att lägga upp dem.
























Fina va! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0