En ny start!

Idag ska jag åka till Lidingö och fixa ihop några intervjuer på min praktikplats. Hoppas jag får tag på några, jag ska ha från en lärare, specialpedagog och rektorn helst. Får se om vi kan få alla. Rektorns frågor mailade vi för han hade inte tid idag, så vi får se om han svarar på dom innan veckan är slut.

Jag har ett problem... jag har blivit slö och orkar inte göra så mkt men jag skulle vilja träna något. Tycker bara att det är tråkigt att träna själv... skulle vilja gå med någon vän... plus att det är dyrt men skulle jag ha någon att gå med skulle jag lätt betala ett träningskort :)
Jag måste få upp glöden och passionen igen för att kunna gå ner i vikt... Jag måste avstå från det jag älskar mest, vilket är godis och annat smått och gott och istället fokusera på annat som att må bra.. Jag vill gå ner 10 kilo.

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0