Plugg, plugg, plugg...

Usch nu orkar jag inte med det här längre.. orkar inte med examinationen... jobbigt att läsa, jobbigt att skriva... låter det vila till imorn tror jag. Då får jag skriva på förmiddagen, vilket jag gör bäst :)

Snart är det Alla hjärtans dag! Och med det väntas Cupcakes! :P Lovar att jag ska lägga ut bilder på dom när dom är klara... Det jobbiga är att jag kommer inte kunna baka dem först runt kl.18 eftersom jag har en heldag i mitt partnerområde (Lidingö) :( då vi först ska gå på en förelsning och sen åka till en skola och träffa vår samordnare. Dagen håller på mellan kl. 9-16, HUGA...

För att åter prata plugg... Inte nog med att vi har en examination som vi fick en vecka innan den ska vara inne, vi ska dessutom göra intervjuer på våra praktikplatser som sedan ska analyseras och redovisas muntligt individuellt. När ska vi ha tid för allt??

Det gäller att stå ut och inte bli tokig... :)

image15

Kommentarer
Postat av: Nadine

Men det komiska i detta är att vi endast har 1 min på oss att redovisa per person =S Känns så löjligt och onödigt att överanstränga sig på dessa intervjuer! Det går säkert bra ändå =)

2008-02-13 @ 12:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0