Shopping.

Idag var jag förbi Fältöversten en sväng och fann 3 st fina tunikor/klännigar på Indiska.. Blev så glad att jag äntligen hittade något som jag kunde ha.. Provade nämligen en massa jeans och jackor på Bikbok men inget passade så det kändes skönt att äntligen hitta något. Men pengarna rusade iväg eftersom jag valde att köpa alla 3 av mina favoriter.. det gick på över 700 kr, men men vill man vara fin får plånboken vara tunn :)

image26

image27

Den tredje fanns dock inte på bild men det var en svart en... :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Tja tjejen!

Hittade din blogg idag! Allt bra? Fina kläder du köpt, blev nästan lite sugen på den rutiga. :) Vilken kurs läser du nu? Hade toppen! Kram!

2008-02-18 @ 18:52:37
URL: http://emmakohler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0