Tvättstugan.

image12

Håller på att tvätta i tvättstugan, vilket inte är det roligaste. Har tid mellan 10-12 så ska försöka hinna med så mkt som möjligt. Vid 12 kommer A och ska luncha här hemma med mig. Det ska bli mycket trevligt, ser fram emot att få träffa henne. Vi ska då gå ner till affären och handla det som faller oss i smaken. Får se vad det blir. Idag åker J iväg på en arbetsmarknadsträff i Linköping och kommer hem först på onsdag kväll. Ska bli ensamt att inte ha honom hemma, tycker inte det är skoj att vara själv. Men jag får väl se till att försöka roa mig dessa 3 dagar och 2 kvällar.

Jag längtar tills sakerna kommer, som jag beställde på kakburken.se, så jag kan baka lite cupcakes. :P Det ska bli jätteroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0