Godmorgon!

Godmorgon alla bloggare, idag är min första dag på mitt nya sommarjobb och jag är lite nervös, men det kommer säkert gå bra. Jag ska jobba på ett ålderdomshem och jag fick jobbet jättefort så jag är jätteglad över att kunna tjäna lite cash under sommaren ...
Ska nu borsta tänderna och göra mig iordning liter så jag känner mig redo... Jag börjar först kl.13 och jobbar fram till 21 idag imorn blir det tidigare 8-16. Får förhoppningsvis mitt schema idag över vilka tider och dagar jag ska jobba så det ska bli spännande att se.. Ska försöka få ledigt den veckan jag sa att jag eventuellt kunde jobba för jag känner att jag kanske behöver 5 veckors ledig tid efter allt slit under våren. Men vi får se vad dom säger där... Hoppas, hoppas, hoppas att det inte är några problem...

Kommentarer
Postat av: mumari

God morgon! Hoppas du får en bra dag! :o)

Rösta gärna på dagens bild hos mig eller var med i min tävling!

2008-06-09 @ 09:54:36
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0