Midsommarafton.

Snart är det midnatt och då är midsommaraftonen här. Jag är ute på mina föräldrars landställe med hela min familj och sitter nu och testar deras nya bärbara dator. Den är superfin, jag funderar på att köpa en likadan när jag får min lön. =)

Imorgon blir i det alla fall god mat i den skinande solen (som det självklart kommer att vara) =) midsommar. Nu ska jag gå och sova tror jag så jag orkar med morgondagen, Jag och min älskade J måste ju fara hem redan imorgon kväll eftersom jag ska börja jobba kl. 07.00 på lördag. Lite småjobbigt faktiskt... men men vad gör man inte för lite extra pengar..

Jag önskar alla bloggare en glad midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0