Plugg, plugg, plugg

Idag som igår har gått ut på att plugga till salstentan som jag ska skriva imorgon. Det känns väl sisådär men jag har hört av en vän som redan skrivit den att jag kommer klara den för den kommer vara lätt. Så jag hoppas verkligen det... Det är sol ute och jag måste sitta inne, det känns inte så roligt, fast efter att ha bränt mig i heögen kanske huden mår bra av lite vila.. För helgen spenderade jag inte åt pluggande utan åt ren avkoppling med vänner och J. Undrar när våra vänners bäbis ska komma till världen. Det datum som barnmorskan satt var igår 2 juni, så nu får den faktiskt ta och komma ut. =)

Som sagt imorn är det salstenta, men det är sista tentan innan sommarlovet, så imorn efter kl. 13.00 har jag sommarlov.. =D Jippi!!!!!

På torsdag måste jag åka in till polishuset och skaffa mig ett nytt ID-kort för mitt går ut 18 juni... Det kostar bara 400kr, som hittat eller inte =) Men måste ju ha ett så får väl tömma fickorna på slantar... Sen måset jag ju köpa nytt åkkort också eftersom mitt terminskort tar slut 13 juni och det är garanterat inte gratis... =(  Men men solen skiner och värmen är härlig så jag får väl stå ut  =)

image54

Kommentarer
Postat av: *

men du vet att det är billigare att göra idkort på posten va? och på banken me... - på posten har man rabatt me om man är studrande om man visar upp mecenatkortet - och det är ju du - så det kan ju vara värt ett försök.. lycka till!!

2008-06-03 @ 15:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0