Sommarlov!!

Idag började äntligen sommarlovet och det känns riktigt skönt... var imorse och fixade ett nytt ID-kort på polishuset, det gick på typ 5 min, jättefort... Den är färdigt att hämta om en vecka så då ska jag åka tillbaks.. När jag kom hem satt jag och solade på en stol vid fönstret här hemma och fick en massa färg på kroppen =) Ser ut som jag varit utomlands nu =D

Våra vänner har äntligen fått sin bebis =D Lilla Adam kom till världen inatt 05-06-08 kl.00.50, vägde: 3420 g och var 52 cm lång.

image56

Jag har så sjukt ont i nacken, vet inte varför men jag är så skujt öm och kan knappt vrida på nacken... hjälp vad ska jag ta mig till!! Hade lite ont igårkväll och då masserade J mig så det gick över ett tag sen kom det tillbaks igen och imorse när jag vaknade hade jag så sjukt ont... har tagit en ipren men den har inte hjälpt.. =(

image55

Stackars mig och sen ska jag vara barnvakt också... kommer vara helt slut sen...men det är sista gången jag är barnvakt i sommar har nämligen fått ett sommarjobb =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0