God morgon.

God morgon allihopa! Nu sitter jag här en snabbis innan jag ska gå till skolan. Jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdateramin blogg så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det.

Igår var det måndag och som alla andra måndagar så var den inge rolig alls. Jag hade tvättstugan mellan kl.10-13, vilket jag hatar... Jag vill ha min egen tvättstuga i min egen villa/radhus. Jag hade iof ingen skola igår vilket var väldigt skönt så jag satt mest hemma och latade mig efter det att jag tvättat färdigt.

Idag ska jag först träffa SA-gruppen för att göra ett litteraturseminarium. Sedan ska jag luncha med A som ska bli så trevligt =) Sen ska jag ha Fysik till 16. Så jag slutar rätt sent, får se om jag hinner med ett träningspass ikväll, det vore roligt.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0