illamående.

Igår mådde jag superdåligt... låg mest hela dagen och mådde illa och hade ont i magen.. jag vet inte vad det berodde på, jag har aldrig haft det förut... Jag mådde illa bara jag tänkte på mat och tanken att stoppa in det i munnen, så jag åt nästan ingenting.. Det blev lite frukt och knäckebröd och lite vatten.. Det var inge roligt alls och inte nog med att magen krångla, jag hade fruktansvärt ont i huvudet också..

Idag mår jag lite bättre, jag har fortfarande ont i magen men jag känner inte av något illamående.. Jag har försökt få i mig lite havregrynsgröt till frukost, vilket känns skönt.. Jag tror dock inte jag klarar av att åka till skolan så dom får klara sig utan mig idag...

Undrar vad gårdagens och dagens hemska mående beror på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0