Internet.

Nu sitter jag här och skriver på min nya bärbara dator. J köpte en bra router igår så nu har jag äntligen internet på min dator så jag kan sitta och leka hur mkt jag vill... =)

Idag kom CSN-pengarna så i helgen blir det rikligt med shopping. =D Behöver mycket saker så det ska bli roligt att få förnya garderoben.. Köpte ju datorn för sommarlönen så fick vänta på dessa pengar innan jag kunde köpa kläder och skor etc. Jag har tittat ut en hel del snygga kläder, jacka och skor som jag ska springa runt och kolla på med J i helgen.. Får se om något passar... Det är inte lätt att hitta kläder med en kropp som är 185 cm lång och med fötter som är strl 41... Men ska väl hitta ngt som passar..

Nu har skolan börjat på allvar har haft 5 lektioner hittills och har en till imorn sen är det långledigt t.o.m. på torsdag. På onsdag nästa vecka ska jag hem till A och vi ska plugga järnet.. Det ska bli roligt att få umgås lite med henne =)

Ikväll kl.20.00 är det Idol-premiär. Jag ska kolla och roa mig åt alla som inte kan sjunga.. Jag är lite elak =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0