Shopping.

Idag var jag ute med min söta mamma och shoppade. Jag hittade en hel del grejer som jag behövde så jag är riktigt glad faktiskt. =D



Snygga stövlar!




Snygg kappa i en väldigt stark plommonlila färg.. Döläcker!



En mörklila kofta som var så söt!



En lång snygg vit skjorta och ett brunt midjebälte... Snyggt! =)

Och sist men inte minst köptes strumpbyxor i läckra färger och benvärmare till lite kallare tider... Jag köpte även lite annat smått och gott som jag inte orkat fotografera..



En väldigt lyckad shoppingdag och jag får säga det själv, men jag är inte helt klar måste införskaffa lite andra saker också, men det ska jag nog vänta med tills jag får nya pengar. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina grejer syrran :D

2008-09-07 @ 22:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0