Stressig morgon.

Huga, vilken stressig morgon jag har haft..
Det började med att jag åker till skolan till kl. 9 eftersom jag är hundra på att vi börjar då.. Jag skulle möta L kvart i. Jag väntar och väntar och skickar sedan ett sms, där jag frågar om hon kommer snart... Hon ringer upp och säger att vi börjar väl kl. 13.. Ser sen i kalendern att detta stämmer... Tur att man bor rätt nära så det bara tar en kvart hem... Väl framme vid porten märker jag att jag har glömt hemmanycklarna hemma och J har redan åkt till jobbet... Jag måste nu ta bussen till hans jobb, skönt att bussen går precis vid oss och stannar precis vid hans jobb... Jag möter upp honom och får hans nycklar.. Tar bussen hem igen och väl framme vid porten kommer jag på att vi har glömt brickan för att kunna öppna porten.. Fick vänta till någon kom som skulle in eller ut.. Jag behövde inte vänta så länge, alltid något som är bra...

Nu sitter jag med datorn i knät i soffan och tar det väldigt lugnt så jag varvar ner lite... Inte bra att stressa så mycket.. Snart bär det ju av till skolan igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0