Torsdag.

Jag ska snart iväg på basgruppsdag, vilket inte brukar vara speciellt roligt... Igår däremot hade jag supertrevligt med L i stan. =) Vi sprang runt och letade mode haha jag hittade lite bra skönhetsgrejer som jag behövde från Make up store och från Apoteket. Kunde även byta stövlarna, eftersom den ena stöveln av det första paret började låta konstigt från hälen. Det var ren tur att jag fick ut ett nytt par igår =) Först sa de nämligen inte att de hade några när jag frågade på Din sko på Feetfirst på nedervåningen, utan att de bara hade provexet kvar. Så jag bestämde mig för att prova prvexet för att se om den var mkt uttöjd. När jag lämnade in den till tjejen på övervåningen för att få prova båda kom hon upp med ett nytt par. =) Helt fantastikst! Vi hade tidigare varit på den vid indiska på drottninggatan och de hade inte packat upp sin beställning så jag kunde tidigast få några idag, men då fick jag nya stövlar igår =)

Jag tror nu att jag har kommit på vad jag ska göra för uppgift om Neon på kemiupggiften. =) Det blir säkert bra...Nu har jag långledigt från skolan i alla fall... Har lektion först på torsdag och det är den enda nästa vecka. Så det är ju rätt soft =D Jag ska njuta, men ändå göra uppifterna i varje ämne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0