Dagen började med...

... en träff med N vid Hornstull för lite solning. Det gäller ju att få en fin färg på kroppen innan sommarens badsäsong. Det är riktigt sköntockså att sola i ståsolarium som fläktar skönt och som inte kräver lika lång tid i solariumet för att bli brun. Jag solade 9 minuter idag.
Jag skulle ha lunchat med min vän A sedan, men tyvärr hade hennes dotter blivit hemskickad från förskolan så det får bli en annan gång. Istället bjöd jag älsklingen på lunch i Gallerian på Stash, där vi båda åt en supergod räksallad.
Efter att ha pussat och sagt hej då till J sprang jag in på Kicks och köpte ett fint nagellack.. Eller köpte och köpte, jag fick det gratis för jag hade en bonuscheck på 25 kr. Alltid roligt när man inte behöver betala något. =)

När jag kom hem satte jag mig ner för att rätta två uppgifter på distanskursen så att jag kunde lägga upp dem på kurshemsidan. Om jag får godkänt på dem, har jag bara ett projektarbete kvar på 6 sidor. Det ska väl gå att ordna. Jag har redan skrivit lite mer än en sida på den. =) Snart är allt klart! Woho!! Nu ska jag slappa lite för jag känner att jag har varit duktig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0