Fredag.

Äntligen fredag! Jag verkligen älskar när det är helg. =) Idag har jag varit väldigt effektiv. Jag har skrivit lite mer än 4 sidor av 6 på projektarbetet till distanskursen. Det är sista uppgiften på kursen så jag känner mig riktigt duktig. Hoppas jag får godkänt på de två andra uppgifterna jag lämnade in igår. =)

Nu ska jag snart bege mig in till stan för en fika med N. Jag ska få låna en bok av henne som jag måste ha i mitt projektarbete.. Får se om vi hittar ett mysigt ställe i solen. Vore ju trevligt att sitta ute i solen nu när det är så himla fint väder och varmt. =)

Sen så missade jag tvättstugan igår så fick boka om till idag kl.16-19 istället. Så efter fikat få jag skynda mig hem och tvätta.. Imorn blir det lakritsmässa och bilmässa och kanske grillning på kvällen, men det vet jag inte än.. På söndag ska vi väl på någon husvisning som vanligt.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0