Länge sen...

... jag skrev något här igen... Jag har haft lite bloggtorka på några dagar, haft mycket att stå i. Mycket pluggande blir det nu.. Vi får övernattningsgäster som kommer imorn och stannar till söndag så det har också tagit tid med planering och sånt..

Imorn ska jag och P sitta ute i solen och plugga. Vi ska sitta och skriva för hand så vi får se hur det går. Idag satt vi hemma var för sig, men vi var uppkopplade på msn så vi kunde prata med varandra. Nu har vi kommit halvvägs känns det som.. =) Det känns bra..

Snart kommer "Laila på landet" på tv4+, åh jag bara älskar alla hennes program. Hon gör så mycket gott och hon förmedlar det så bra. Hoppas hon gör något smarrigt ikväll. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0