Måndag.

Helgen går så fort förbi... Jag provade på ståsolarium i helgen och blev förälskad. Shit va skönt att stå upp och slippa bli svettig. Plus att det går mycket snabbare, man behöver bara vara inne några minuter för att få resultat. Så jag har fått en del färg, speciellt på magen =P I lördags solade jag först med min kära syster och sedan följde jag med henne hem för att hämta hennes söta hund Tony. Sen bar det av hem till mig där jag och J skulle bjuda systeryster på middag. Det var supertrevligt! Igår följde älsklingen med till solariet eftersom vi skulle ta en liten shoppingtur efteråt. Det funkar ju när man bara solar några minuter och slipper svetten... Vi köpte nya solbrillor med polaroidglas (hur det nu stavas) och underställ till vår kommande påskresa upp till Storvallen. Vi ska åka en massa skidor och sola.. =) Ska bli såå skönt!

Idag då, var jag uppe med tuppen, skulle nämligen iväg på min och P:s första observation ute i bandhagen. Det hände inte så jättemycket under observationen så vi valde att avlägsna oss efter 2 ½ timme. Då hade vi ändå fått med en del. Nästa gån vi ska dit ska vi förhoppningsvis få vara utomhus.. Då tror vi det är lättare att upptäcka hurpedagogerna är.

När jag kom hem bakade jag lite scones för P pratade om det påvägen hem, så jag blev jättesugen.=P De blev jättegoda.

Imorn ska jag på en andra träff med förskolarenheten i Spånga för förskolejobbet. De ska visa runt mig på 3 av förskolorna, de som behöver folk. Då kan jag se vart jag helst skulle vilja hamna. =) Hoppas, hoppas, hoppas jag får jobbet. Det kanske blir lönesnack.. Så måste öva på det lite ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0