Några dagar sen...

... jag skrev här på bloggen. Det har hunnit gå en helg och en måndag.. Jag blev glatt överraskad av min älskling i fredags när han kom hem efter jobbet. Han hade köpt en jättefin blombukett i rosa och grönt och chokladpraliner samt rosévin till mig för att jag fått jobb. =) Vi korkade upp rosévinet och firade och sedan bjöd han ut mig på en trerättersmiddag på Il covo. Så jäkla mysigt... Love you babe!

Jag fick även mitt betyg på förra kursen i fredags och jag är godkänd på den... HURRA!! Ytterligare en sak avklarad. =)

I lördags var jag och solade med N och sedan följde jag med henne hem en sväng och träffade hennes nyrakade hund Tony. =) Han är så himla söt... Sedan kom älsklingen och hämtade mig och så åkte vi till mataffären och handlade för att sedan göra en supergod ceasarsallad. Mmmm =P I söndags var vi på 2 husvisningar.. De var jättefina inuti men de var båda väldigt slitna utvändigt, vilket vi tyckte var väldigt tråkigt. Det spelar ju ingen roll om man har fint invändigt om det bildas fuktskador på tak och fönster.. Det känns ju som att det är det viktigaste att fixa.. Husets yttre alltså, så att livskvalitén på huset förbättras...

Igår hade vi en supertråkig föreläsning... Handlade mest om enkätundersökningar, vilket kändes helt onödigt eftersom jag och P inte ska göra en sådan undersökning.. Vi kom överrens om att strunta i nästa föreläsning och sitta och skriva då istället.. Vi tror att vi får ut mer av det än att gå på föreläsningarna.. Och idag då blir det hemmaplugg... Ska sitta och jobba med min distanskurs så jag blir klar med den någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0