Bloggen lyser med min frånvaro.

Fy mig... Jag har inte skrivit här på jättelänge.. Har haft så mycket annat på skallen att bloggen fått ligga nere ett tag..

Idag är det plugg, plugg, plugg som gäller... Imorn är det muntlig examination och på fredag ska en 5 sidor lång skriftlig examination in. Det är den jag sitter och skriver på nu. Eller ja nu sitter jag här och skriver, har tagit en liten paus. ;)

I lördags var det alla hjärtans dag. Jag och älsklingen åkte och handlade en chokladfondue. Sedan åkte älsklingen iväg själv och handlade maten och tillbehöver till fonduen (eller hur det nu stavas), medan jag började med maten lite lätt. När han kom hem höll han fram en bukett vita och rosa tulpaner och en påse med chokladpraliner. :) Så gullig!

Vi gjorde en god middag med stekt lammytterfilé i ugnen  och potatisgratäng med vitlöksbröd och sallad. Och till efterrätt dukade vi upp med en massa frukt att doppa i chokladfonduen. Smaskens!

Igår hann vi med hela 5 husvisningar, det var riktigt roligt. Ska bli spännande den dagen vi äntligen ska köpa något. Det är så mycket intryck som man ska ta in. Man ska tänka på planlösning och husets skick samt läget och tomt mm. Efter att vi varit på alla visningar som bestod av bara en massa radhus konstaterade vi att det bästa kanske är att köpa ett fristående hus där man får göra allt precis som man vill.. hihi :)

Nej nu ska jag plugga vidare!

So long!



Kommentarer
Postat av: Carro

Heej tjejen, Kul att kunna läsa bloggen igen. Den har legat nere lite för länge nu :)

Kram

2009-02-16 @ 17:57:04
URL: http://carrosell.bloggsida.se
Postat av: Nathalie

Hej! Ja den låg nere alldeles för länge. :)

2009-02-17 @ 11:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0