Kungligt bröllop.

Och så var de äntligen förlovade. Kronprinsessan Viktoria och Daniel kommer bli man och fru försommaren 2010. Önskar dem all lycka till!

Idag har jag haft en trevlig dag på stan med N, vi var på bokrean och hittade en väldigt söt barnbok som vi båda köpte och sedan strosade vi runt i Gallerian och shoppade lite. Vi lunchade sedan på Stash och fortsatte med lite mer shoppande. =) Jag shoppade lite basvaror som linnen och leggins och hittade även en snygg grå lång cardigan på rean på HM, har letat efter en snygg, grå, längre cardigan och tyckte det var perfekt när jag hittade en för en hundring. =P

Nu har jag även fått låna böckerna för kursen så nu har jag typ alla, vilket är toppen. Jag sparar in lite pengar på det och så gör det inte så mycket att jag shoppar... Kan jag ju intala mig =P

Idag är det fettisdagen så tryck i er lite semlor ikväll! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0