Handledarträff.

Dagen började med att jag, J och hans föräldrar tog en biltur runt områdena där vi har tänkt köpa hus. Det var mycket nytt för dom. Dom kommer från Kramfros och har inte så bra koll på olika områden i Stockholm, men nu vet dom i alla fall på ett ungefär vad vi söker oss till för trakter. =)

Jag skulle ha handledarträff idag kl.13-14, inför C-uppsatsen och eftersom bilturen tog längre tid än väntat blev jag avsläpt vid T-banan i Vällingby och ta mig till skolan.

Man blev väl kanske inte så mycket klokare på träffen, men det kändes bra att få bolla mina och P:s idéer med henne. Vi bestämde en ny träff om ca 2 veckor och då har man kommit igång lite mer och kan prata lite mer med henne och då kan hon kanske ge lite mer feedback.

Jag hittade vårt drömhus för en liten stund sen.. Nu önskar jag att vi skulle kunna köpa det. Allt var verkligen perfekt... Åhh...

Snart bär det snart av till restaurang Kungsholmen, där vi ska äta middag med J:s föräldrar. Det ska bli smaskigt. Vi var ju på Dramaten igårkväll och såg "Muntra fruar i Windsor". Den var väl rätt okej, kanske inte min stil att gå på teater jag ser hellre en bra film på bio, men det var absolut en erfarenhet rikare. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0