Läsning.

Dagen har ägnats åt läsning. Håller nu på att läser Att organisera kunskap på datorn och har innan läst klart Varierande undervisningspraktiker. Denna litteratur ska nämligen vara läst tills imorgon, då vi ska prata lite om den på seminariet. Jag tycker det är hemskt tråkigt... Men snart är jag klar med den här texten med.. Ska försöka hinna göra lite på distanskursen idag med och senare idag ska jag städa lite. Mycket att stå i...

Igår kom J:s föräldrar ner till Stockholm för att hans pappa fyller 60 år. Så vi ska umgås med dom en del denna vecka. Imorgon ska vi på teater och se Mörkrets makt på dramaten. På fredag blir det ut och äta på restaurang. På lördag vet vi inte riktigt vad som ska ske på dagen men vi ska i alla fall bjuda på middag hos oss och på söndag blir det brunch på Kvarnen. En fullspäckad helg om inte annat =) Ska bli riktigt trevligt!

Idag kom även CSN så man känner sig lite rikare.. Det är alltid välkommet. =) Jag måste hinna sitta och pyssla lite idag också. Ska göra ett födelsedagskort till min kära storebror som fyller år nästa söndag, 8 mars. Vill även göra lite påskkort, så ska nog försöka göra det efter städningen och innan J kommer hem och maten ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0