Lite rikare..

Idag var jag iväg och sålde en bok för 80 kr, bra att bli 80 kr rikare och en bok lättare :) Innan satt jag och skrev lite på tentan för jag har störst koncentrationsförmåga på morgonen. Nu är jag omotiverad och gör en massa annat så pluggandet får väl fortsätta imorn. Ska försöka göra lite mer idag, men det är inte lätt när man inte känner sig motiverad..

Glömde berätta om en film jag såg i helgen som jag blev så arg och frustrerad av att se, "Eden lake". Asså jag satt och var rent av förbannad igenom hela filmen och speciellt i slutet med hur filmen slutar. Jag blev rädd över hur långt dumdristigheter kan gå och man förstår varför barnen är som dom är när föräldrarna visar sig vara lika idiotiska... ÅHH blir så arg bara jag tänker på den.. Så om ni är lika känsliga som jag så undvik att se den för den sitter kvar ett långt tag efteråt och tär på en.

En annan film som däremot var riktigt bra var Juno från 2007. Den berörde på ett finare sätt. Den är verkligen sevärd. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0