Utmaning.

UTMANING: VARJE SVAR MÅSTE BÖRJA MED BOKSTAVEN I DITT NAMN
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

 

1. Vad heter du?: Nathalie
2. Ett ord på fyra bokstäver: Nota
3. Flicknamn: Nina
4. Pojknamn: Niklas
5. Yrke: Naprapat
6. Färg: Neonrosa

7. Klädesplagg: Nattlinne
8: Mat: Nachos med tillbehör
9: Sak i badrummet:  Näshårstrimmer.. Haha..
10. Plats/stad: New York
11. En orsak att vara sen: Nattsömsbrist.. Haha kom inte på nå bättre
12. Något man skriker: När ska vi gååå! Haha
13. Film: National treasure
14. Något man dricker: Nyponsoppa
15. Band: Nirvana
16. Djur: Noshörning

 

Jag utmanar nu er!

Skriv gärna en kommentar på detta mail om du gör testet, så jag kan få se dina svar.

 

 


Kommentarer
Postat av: carro

Jag hoppade på utmaningen :P

2009-02-25 @ 23:53:45
URL: http://carroooo.blogg.se/
Postat av: Carro W

Åhh, dne här va ju lite rolig. Den måste jag med köra :D

2009-02-27 @ 09:38:56
URL: http://carrosell.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0