Sveriges nationaldag.

Vi började dagen med lite sovmorgon. Tog en frukost, bestående av havregrynsgröt och min hemmagjorda jordgubbs och rabarbersylt. Sedan satte vi upp vår digitala fotoram på väggen över matbordet och så har jag gått runt med limpickan i högsta hugg. =) Limmade fast lite kabellister som lossnat. Sen bar det iväg upp till takterassen där vi kollade på ballongutsläppet. Det såg inte så mkt ut för världen.. hihi... Ett litet moln med gula och blå ballonger som flög upp bland molnen. Förra året såg vi allt från nära håll och då kändes det större, det kändes som hela himlen täcktes av blått och gult. =)

Ikväll ska vi se på när Sverige klår Danmark i fotboll. Jag tippar på 5-0 till Sverige. =D Får se om matchen ses här hemma eller hos någon polare.. Trevligt vilket som tycker jag. Lite snacks och lite cider/öl så blir det finfint...

Vill även gratta lilla A, som blev 1 år igår. Grattis i efterskott!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0