Äntligen helg.

Shit va skönt det ska bli med lite ledighet.. Är helt slut... Skulle kunna sova i flera dygn. haha..

Hade min första, av tre lektioner, på praktiken idag och det gick hyffsat... Jag hade en grupp med 8 barn 4 pojkar och 4 flickor.. Tanken är att jag ska ha samma barn under de två resterande lektionerna också, så att de är lite medvetna om mitt tema.. Lektionen jag hade idag var okej... De var lite stökiga, men jag tror att det var för att de aldrig haft mig innan och för att vi satt i mysrummet bland sofforna, där det kan vara lätt att tappa fokus.. Detta tar jag med mig till nästa lektion jag har.

Nu är det fredag och inte vilken fredag som helst, utan fredag den 13:e.. Har inte haft någon otur än.. Peppar, peppar, ta i trä.. Haha =) Nej men jag har aldrig märkt av någon otur på just denna dag... Känner att det inte kan bli så mycket värre än vad det redan varit tidigare i veckan..

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0