Bloggtorka.

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade här. Tänkte dra lite saker som hänt sedan jag sist skrev något här. I lördags var jag och J och såg på Män som hatar kvinnor. En väldigt bra film som väckte mycket känslor. Jag har inte läst boken, det hade J och han bekräftade att de hade fått med allt det viktiga i filmen. Han tyckte att filmen kompletterade boken bra.

I söndags var vi på en husvisning, vi har trappat ner lite på det. Mäklarna börjar känna igen oss nu.. =) Vi var i alla fall på en husvisning på ett fristående hus i Råcksta. Det var lite litet för vår smak och lite dum planlösning, men annars var det fint. Det hade en stor tomt på 900 kvm som gick rakt upp från baksidan av huset. Många soltimmar...
Vi ska gå på en visning nästa söndag till ett drömhus, enligt både mig och J =) Verkligen jättefint och stort hus med stor fin tomt i Skälby.

Igår var jag på föreläsning i skolan, men Jag och E gick i pausen för vi tyckte det blev lite väl mycket bedömning för vår smak. Hon skulle följa med mig till stadsbiblioteket och låna en bok till en av mina lektioner till VFU:n, men alla var utlånade där, så vi fick åka till östermalms bibliotek. Där hade dem ett exemplar som jag kunde låna. Sedan gick jag och E och köpte sushi och tog med oss det hem till E där vi hade en trevlig liten lunch.
Jag åkte runt fem-tiden till min kära storasyster och umgicks lite med henne och hennes hund T, som jag är moster till.. hehe.. för hanär verkligen hennes lilla bebis... sååå söööt! =) Love you both!

Idag var det basgruppsdag med föreläsning... Den var inge vidare.. Höll på att somna igenom hela + att mitt arsle värkte som bara den efter att ha suttit i 3 timmar på en hård trästol... Hon drog dessutom över föreläsningen 10 minuter... Ogillar sånt skarpt, är man föreläsaren ska man ha strukturerat upp så att man hinner med allt på den satta tiden..

Nu är jag hemma och ska väl egentligen plugga, men jag är så jäkla trött.. Så orkar inte göra någonting... Det blir inte bättre av att jag under hela denna vecka och måndag, tisdag och onsdag nästa vecka börjar tidigt... Jag är så morgontrött... Nej kan förhoppningsvis plugga mer imorn efter workshopen som jag tror är bra inför VFU:n.

Kommentarer
Postat av: Anette Lidvalll

Du är så söt när du säger att du är moster till min bebis Tony, jag älskar dig min lilla lilla syster....

2009-03-10 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0