Glad.

Intervjun gick jättebra! Är så glad. Det var två som var med under intervjun och ställde frågor och de var båda jättetrevliga. Det var en riktigt bra stämning tyckte jag och vi skrattade och samtalade mer öppet än vad jag hade trott. Jag kände mig jättevälkommen. Jag vet inte om jag fick jobbet än, men det verkade väldigt positivt. Jag ska komma tillbaks tisdagen den 7 april så ska jag få besöka de tre förskolor som sökte personal. Den nyöppnade förskolan lät riktigt spännande. Jag skulle få börja i augusti om jag få en anställning, vilket är toppen för då har jag fått min examen plus att jag får ett skönt sommarlov. Nu får vi hålla tummarna för att det blir en anställning för mig. =)

Nu ska jag dammsuga lite här hemma för det är så dammigt.. Fast jag håller på att somna för det tar på krafterna att ladda för en jobbintervju och efter när allt släpper så blir man astrött, i alla fall jag.. =) Sen ska jag njuta av en välbehövd helg.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt! Håller tummarna!

Trevlig helg!

Kram

2009-03-27 @ 16:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0