Illamående.

Vaknade kl 4 imorse och mådde så j*la illa. Jag skulle haft praktik idag men när jag klev upp kvart i 6 efter att ha vridit mig i två timmar av illamående bestämde jag mig för att vara hemma. Jag sov sedan till kvart i 11... Var så jäkla trött... När jag vaknade och skulle gå på toaletten började jag blöda näsblod... NÄSBLOD!!! Jag blöder typ aldrig näsblod och nu kom det bara av att jag gick på toaletten... Riktigt skumt säger jag bara...

Tydligen var handledaren sjuk idag så det hade inte varit så det gjorde inta så mycket att jag var borta just idag, L som är på samma praktik gick efter en timme. Hon ska tydligen vara sjuk imorn med, så jag får se hur länge jag stannar.. Jag ska sitta och planera lite hur jag ska göra min uppgift, men sen går jag nog innan lunch...

Kommentarer
Postat av: Carro

Men gumman, det är inte så att du har en bulle i ugnen? Låter nästan som det tycker jag...

2009-03-03 @ 18:45:54
URL: http://carrosell.bloggsida.se
Postat av: Svar till Carro

Nej det tror jag inte.. :)

2009-03-04 @ 10:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0