Intervjudagen.

Jaha nu sitter jag här och börjar bli riktigt nervös.. Vet att jag inte behöver vara det, men det är ofrånkomligt.. Intervjun närmar sig med stormsteg.. Bara 3 timmar kvar nu.. Ska åka om 2 timmar.. Ni får alla hålla tummarna för mig =)

För övrigt är jag fortfarande förkyld.. Trodde jag hade tappat rösten imorse, vilket hade varit pricken över i:t, men den kom tillbaks.. Så nu är jag mest slemmig i halsen.. Får trycka i mig några alvedon innan jag åker så ska det nog gå bra.

Nu ska jag öva ytterliager lite till på intervjufrågor från boken Jobbguiden. Och så ska jag ta och äta lite lunch. Hoppas jag inte blåser bort sen när jag ska gå ut, för det verkar blåsa en del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0