Jobbintervju inbokad.

Jag är glad! För en liten stund sedan ringde chefen för förskolejobbet jag sökte för en vecka sedan. Hon ville att jag skulle komma på en intervju.. Vi bokade in nu på fredag kl.14, så då får alla hålla tummarna för mig. Det är en nyöppnad förskola med inga åldersavdelningar utan alla jobbar med alla barn.. Toppen! Då får man mycket variation.. =) De sökte tre stycken förskollärare till augusti, så det skulle ju vara perfekt om jag fick jobbet. Men jag vet att det är viktigt att inte hoppas för mycket. Nu är det bara att fokusera och vara väl förberedd på intervjun. Sen får man vänta och se, men hon verkade väldigt positiv och trevlig.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0