Kort dag.

Jag klev upp kl 6 imorse och kände inte av något illamående... Jag gjorde mig iordning och åkte iväg till praktiken.. Väl där visar det sig att de ska på teater... Jag följer inte med för jag blir inte ens tillfrågad.. Utan jag sätter mig i klassrummet och planerar lite inför mina lektioner.. Jag åker hem efter 45 minuter.. Kändes ju "lite" onödigt att kliva upp så tidigt och åka dit bara för att vara där så kort tid, men samtidigt lite skönt att få komma hem tidigt. Hoppas min handledare är frisk imorgon, så jag kan prata lite med henne och påbörja min uppgift.

Nu ska jag välja de mål jag ska sträva efter i mitt arbete på praktiken. J jobbar hemma idag så jag kommer ha sällskap hela dagen.. Ska tvätta kl 16-19... Usch! Avskyr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0