Ljuset i tunneln.

Ja då har man suttit hela helgen och pluggat.. Jag måste säga att jag känner mig riktigt duktig. Jag är nu klar med resttentan, 2 uppgifter på distanskursen och tentan för kursen jag läser nu på Universitetet. Den sista sitter älsklingen och rättar just nu. Han är så go som hjälper mig med det så fort jag ber honom.. Imorn ska jag finlira på alla uppgifter och även göra den sista uppgiften på distanskursen. Då´är hela den kursen avklarad sen =) Skulle vara skönt om man sedan endast kunde fokusera på C-uppsatsen och inte ha en massa andra kurser drällandes...

Nu blir det en promenad i det dåliga vädret för någon luft måste man ju få.. Igår fick vi i alla fall lite eftermiddagssol när vi promenerade, men idag blir vi blöta... Känns ju lite ruttet att den här fina helgen har bestått av innesittande och konstant pluggande, men som sagt ljuset är nära nu.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0