Ny vecka.

Då var helgen över.. Varför går de så fort.. Den här helgen förlorades ju en timme också, typiskt.. Fast det är i alla fall skönt att vi gick in i sommartid, då är det ju ett steg närmare sommaren =) Me like! Jag gick upp med J imorse och han gjorde frukost till oss,det är ju så mycket mysigare att äta tillsammans.

Helgen har ägnats åt en del shopping. I lördags var vi i Vällingby centrum och där hittade jag en superfin skjortklänning från Lindex. Meningen var först att införskaffa någon av klänningarna i reklamen som går nu, men väl där tyckte jag inte att de var så snygga. Igår var vi en sväng ut till Sickla köpcenter, där jag hade lagt undan det sista paret av ett par svarta tygskor på dinsko som har gått åt som smör. De kostade ju bara 199 kr så jag förstår att många ville ha dom, men det var bara de svarta som gick åt. Så nu är jag ägare av ett par svarta, snygga och sköna tygskor som jag ska ha i vår. Vi var även in en sväng på stadium, där jag köpte ett par skidhanskar i GoreTek-material och en vindtät mössa som jag ska ha på mig när vi är i Storvallen över påskhelgen. J var gullig och köpte ett par coola skidglasögon till mig också, som jag ska ha en av dagarna när jag och J tar en tur till Åre. Jag blir vass i backen.. hahaha.. Nu är det bara ett bra underställ som ska införkaffas men det ska vi kolla på på en affär på vägen upp till Storvallen.

Nu ska här läsas lite. Tuddelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0