Snooor.

Ja shit va man är snorig och täppt i bihålorna. Jag har testat en sån här nässpruta som man ska använda för att sjöla ur bihålorna och det har väl gått sisådär. Blir täppt på en gång efter användandet.. Sov för övrigt riktigt dåligt i natt för det var så jäkla varmt. Speciellt på morgonen när solen börjar ligga mot vårt fönster.. Det blir värsta bastun..

Har annars suttit hela dagen och övat på intervjufrågor inför morgondagen, det går väl som det går med ett kilo snor i skallen (Ursäkta om jag äcklar någon). Jag börjar bli lite nervös... Har för övrigt suttit inne hela dagen och inte varit ute i fina solen något. Kanske ska sätta mig på sägen och öppna fönstret lite så jag får lite frisk luft i alla fall. Kan ju vara bra mot förkylningen. Imorn måste ni hålla tummarna för mig kl. 14 och frammåt. Jag lovar att berätta hur intervjun gått efteråt.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0