Stressad.

Helgen har inneburit en hel del mat. Torsdag - Sushi,  Fredag - Middag på Restaurang Kungsholmen, Lördag - 3-rätters middag hemma hos oss, Söndag - Brunch på Kvarnen... Man känner sig rätt mätt efter all denna mat.. men gott var det.. =)

Usch, jag känner mig så jäkla stressad över allt som har med skolan att göra.. Känner att det kommer bli jobbigt att hinna med allting.. Igårkväll när jag la mig snurrade mitt huvud av en massa tankar om hur jag ska hinna med allting och jag blev väldigt stressad.. Inatt mådde jag dessutom dåligt, så det blev dåligt med sömn och beslutade därför för att vara hemma från skolan idag.. Skönt att få vila ut sig lite... Känner även att jag måste börja planera inför VFU:n som börjar imorgon och såg först idag att det är en rejäl VFU-rapport som ska skrivas... Det tar aldrig slut! Jo det gör det, och om jag får distanskursen avklarad är denna tiden över fortare än kvickt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0