Trött.

Idag har jag varit i skolan hela dagen.. Träffade P och vi satt och gick igenom vår planering inför c-uppsatsen. Klockan 13 skulle vi träffa handledaren för andra gången. Allt som vi hade kommit fram till innan träffen med handledaren, visade sig inte var bra. Men under träffen fick vi många bra tips och kom fram till ett bra syfte så nu känns allt så mycket klarare.. Skönt!

Vad är det med vädret egentligen? De är soligt och fint och helt plötsligt blir himlen svart och snön kommer och öser ner. Dock var det bara en kort stund, vilket var väldigt skönt, men ändå... Nu vill jag ha sommar med värme och en massa sol.. På söndag ändrar vi till sommartid och det känns toppen! Sommar, sommar, sommar! =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att ni fick ordning på det :). Vi har fått ett möte med henne i morgon em, se hur det går..

Kram

2009-03-25 @ 21:32:57
Postat av: Marie

Mitt namn försvann på förra...

2009-03-25 @ 21:33:31
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: Svar till Marie

Hoppas det går bättre för er idag då. Jag tror hon kan vara bättre att träffa individuellt. Kram

2009-03-26 @ 14:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0