Bloggtorka igen...

Ja nu var det väldigt länge sen jag skrev här i bloggen igen.. Fy på mig... =) Har haft så mkt nu med c-uppsats och distanskurs.. Men nu jäklar kan jag se ljuset i tunneln.. Nu är det nära..

Imorn är det opponering på uppsatsen då ska vi opponera på en annan uppsats och någon annan ska opponera på vår.. Börjar bli lite smånervös över det.. Vi har dock fått väldigt bra tider.. Hon som opponerar på oss, gör det innan lunch och sist av alla har vi vår opponering som är kl. 14.00-14.45.. Håll tummarna då!

Nu ska jag skriva om lite på min distanskursuppgift efter att F opponerade på den. Plugget tar all min tid just nu...

Fast ikväll blir det träning, upp på löpbandet och ge järnet =P Denna vecka blir det 3 pass efter allt snask i helgen... Måste bränna kalorier.. Så just nu består mina dagar av plugg och träning. Det är rätt najs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0