Det börjar bli en vana...

... att blogga sällan för mig. Jag har haft fullt upp så att säga.. Hela valborgshelgen har vi haft övernattningsgäster, vilket har varit väldigt trevligt. Dock blir det väldigt trångt med övernattningsgäster i vår 59 kvm lägenhet. Vår planlösning gör dessutom att det känns extra trångt. De åkte kl 10 i söndags och om jag får säga det var det skönt att få ha sin lägenhet för os själva. =) J åkte strax efter att gästerna hade åkt till våra polare för att hjälpa dem att riva köket deras. Det tog 9 timmar. Jag var ensam hela söndagen alltså... Saknade min pojk, extra mycket när jag fått dela honom ett tag..

Sen har jag varit irriterad på mitt antivirusprogram på min bärbara som slutade fungera så jag fick avinstallera det och få ett annat antivirus, samma som vi har på den stationära. Vi ska försöka sälja det andra på blocket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0